Politica de rambursare

Edited: 2022/07/28


Conform Ordonanței de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: 'Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.' 

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare, produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Clientul este informat asupra faptului ca, în cazul în care produsele a caror returnare prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, S.C. Balkan Pharmaceuticals S.R.L. isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport. 
Returnarea banilor se va face prin aceeasi metoda de plata folosita la comanda initiala, in cazul in care nu se convine impreuna cu clientul o alta modalitate. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului. In cazul comenzilor platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
In aceste 14 zile calendaristice de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.
 

Cum pot sa returnez un produs?

Pentru a incepe procesul de returnare, trebuie sa expediati un email la adresa [email protected].
 

Daca returul dumneavoastra este acceptat, veti primi pe email sau telefonic instructiunile pentru trimiterea coletului. Produsele trimise la noi, fara o cerere de retur in prealabil, nu vor fi acceptate. 

Ne puteti contacta oricand pentru orice intrebare legata de retur la [email protected].

Daune

Va rugam sa inspectati coletul la primire si sa ne contactati imediat daca produsul este defect, deteriorat sau ati primit produsul gresit, astfel incat sa putem evalua problema si sa o reparam imediat. 

Folosim cookie-uri pentru a ne îmbunătăți serviciile și pentru a oferi utilizatorilor o experiență de navigare mai bună. Dacă rămâneți pe site-ul nostru, exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.